کتابچه راهنمای کاربر Hitachi ZX300-6 Excavator، نحوه استفاده
نوشته شده توسط : dave

بیل های Hitachi Dash-6 با مزایای افزایش بهره وری ساخته شده اند. جلو و مرکز یک موتور جدید ، کارآمد در سوخت EPA Final Tier 4 (FT4) / EU Stage IV Isuzu است که استانداردهای انتشار سفت و سخت را برآورده می کند - هیچ فیلتر ذرات دیزلی لازم نیست. گشتاور نوسان سخاوتمندانه ، نیرو حفاری و ظرفیت بالابر. کابین های بزرگ برای راحتی و بهره وری اپراتور طراحی شده اند. نرده های برقی استاندارد برای ایمنی و دسترسی بیشتر. کنترل آسان برای هیدرولیک صاف و پاسخگو. سیستمهای خنک کننده بسیار کارآمد. و تعمیر و نگهداری روزانه و دوره ای ساده به لطف ویژگی هایی مانند فیلترهای سطح یک طرفه و سوئیچ قطع ارتباط باتری.

2019 John Deere Parts ADVISOR EPC John Deere & Hitachi (CF & AG & CCE)
HITACHI PartsManagerPro 2016 V6.5.5 خدمات بارگیری و Instalalton

 
سخت ترین شغل های خود را حل کنید.
انتظار می رود که اپراتورها از قابلیت پاسخگویی و قابلیت عملکرد چند منظوره برخوردار باشند - و Excavators Dash-6 ارائه می دهند. سیستم هیدرولیک HIOS III ما عملکرد موتور را با جریان هیدرولیک کاملاً متعادل می کند. سیستم تقویت هیدرولیک و چرخش پیشرفته رونق باعث افزایش رونق و سرعت بازو می شود - بازوی را برای حفر سریع تر باز می گرداند ، بنابراین می توانید در طی یک روز بیشتر خاک حرکت کنید.
برای تعمیر بیشتر بیل مکانیکی ، لطفاً تعمیر مشکل بیل مکانیکی را بررسی کنید .
HITACHI ZX250LC-6 و ZX300LC-6 قدرت و ظرافت را برای حداکثر بهره وری در هر شغل از توسعه سایت تا کارهای نرم افزاری ترکیب می کنند. از بین سه حالت کاری متناسب با کار انتخاب کنید. بهره وری بالا (HP) قدرت بیشتر و پاسخ سریعتر هیدرولیک را فراهم می کند. نیرو (P) تعادل قدرت و سرعت ، به علاوه مصرف سوخت برای عملکرد طبیعی را ارائه می دهد. اقتصاد (E) حداکثر بهره وری سوخت را در حالیکه
افزایش سطح بهره وری.
 
حتی بیشتر نیاز دارید؟ از طیف گسترده ای از عرض آهنگ ، طول بازو ، سطل را انتخاب کنید
اندازه و دندان ، بسته های هیدرولیک کمکی با جریان بالا و گزینه های دیگر.
بهره وری قابل اعتماد
 
عملکرد عملی خود را حفظ کنید.
اپراتورها برای موفقیت در داخل کابین های بزرگ و کاملاً مشخص تعیین شده اند. مانیتورهای کابلی پر از سیلیکون اپراتور را از سر و صدا و لرزش جدا می کنند. مانیتور LCD چند منظوره تصفیه شده از یک کنترل دوار استفاده می کند که باعث می شود سریع و ساده بتوانید به ثروت عملکرد بپردازید. و توابع و ویژگی های راحتی. اپراتورها همچنین از ورودی بزرگ ، صندلی مجسمه دار با قابلیت تنظیم کاملاً قابل تنظیم ، فضای ذخیره سازی زیادی و صندلی مخصوص صندلی سخاوتمندانه قدردانی می کنند. مانند همیشه ، دید بی نظیر ، جوی استیک های کم کار ارگونومیکی قرار داده شده ، یک سیستم HVAC بسیار کارآمد ، به علاوه سایر ویژگی ها به اپراتورهای شما امکان می دهد ...
 
مانیتور LCD چند زبانه و شماره گیری چرخشی دسترسی بصری به اطلاعات و عملکردهای دستگاه را فراهم می کند. برای انتخاب حالتهای کاری ، نظارت بر فواصل نگهداری ، فقط چرخش کرده و به آن ضربه بزنید.
کدهای تشخیصی را بررسی کنید و دمای کابین را تنظیم کنید. کنترل جریان روغن و جابجایی بین حالت های حفاری و شست با حالت انگشت شست برنامه ریزی شده.
 
اهرم های خلبان صحیح ارگونومیک صحیح ، کنترل دقیق و دقیقی را با تلاش کمتر فراهم می کنند.
برای پیوستها سوئیچ کشویی اختیاری کنترل سرعت متناسب را فراهم می کند ، و فرمان کامل را از نوک انگشتان شما می دهد.
 
به لطف یک طراحی هود جدید که با وسعت گسترده ای از شیشه ها و آینه های جلویی ، جانبی و شیشه های بالای سر ، جفت شده است ، در معرض دید همه جانبه قرار بگیرید.
 
عملکرد راک-SOLID
وقتی مکانهایی برای رفتن و مهلت ملاقات دارید ، تجهیزات قابل اعتماد مانند ZX250LC-6 و ZX300LC-6 را می خواهید. ساخته شده برای ارائه به روز رسانی بی نظیر ، آنها با هر آنچه شما نیاز دارید مسلح هستند - و موارد دیگر. قابهای جانبی D-channel از کولرهای بسیار کارآمد و موتورهای دیزلی FT4 / Stage IV Isuzu محافظت می کنند. چقرمگی در زیر کشتی های سنگین ، سازه های حفاری و اجزای هیدرولیکی و برقی ساخته می شود. لبه های جوش داده شده در داخل رونق در برابر استرس پیچشی مقاومت می کنند و سطوح بازوی دارای پوشش حرارتی تنگستن کربید و بوش های آغشته به روغن باعث افزایش دوام بیشتر می شوند. رونق ، بازوها و جریانهای اصلی بسیار سخت است ، به مدت سه سال یا 10،000 ساعت ضمانت می رود ، هر کدام از اول باشد. همه اینها را اضافه کنید و بیل های Dash-6 ما هستند ...




:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: